Mandelkex/bakelsebottnar |
<< < (2/3) > >> |
idalinda: mandelbiskviner är också min favo ! Fjällmor , du får gärna komma på något :yay: Jag tror mig ha lite experimentdag i morgon, kocken sonen får laga mat, jag tänkte testa cocostoppar och cocos-choklad-bollar á la Vira. Kanske kan jag blanda ihop lite mandel med. Hur skulle det bli : Vispad äggvita mixadmandel lite cocos kanske stevia och socker En liten droppe eget mörk choklad på toppen :inlove: ( fast jag kan ju inte käka choklad, har testat lite under veckan och får bara ont i halsen :sad: ) Men kakao är ju så nyttigt , så jag försöker fixa det åt de övriga i familjen :smile: |
hemul: Citat från: hemul skrivet 2008.10.10 - 19:19:50 Jag la in länk till kexen under bröd så vi kan hitta det igen. Men vi är ju i den tråden! Jag trodde vi var kvar i den andra tråden. :lamo: |
kwidell: Dessa ser ju jättegoda ut!! :dribble: .. kan tänka mig att de blir bra som pepparkakor! :nod-yes: .. det MÅSTE provas! och det snart också. :lol: .. e så sugen på pepparkakor så jag tror jag kreverar!.. åt inga i Julas :cry: .. så nu letar jag efter bra ersättningar! :lol: |
hemul: Som jag minns var de goda men ville gå sönder lätt. Det var mitt allra första försök så de kan säkert förbättras. De var mumsiga som kex under osten ivf! |
hemul: Har du provat kokospepparkakorna? Jag tyckte de smakade helt rätt. Sen la Fjällmor in ett annat pepperkaksrecept, men det har jag inte provat än. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |