Hamburgare |
<< < (2/5) > >> |
hemul: Inte jag heller! Men jag tror aldrig jag har ätit Angus och det begriper jag! :lol: Men du sa nåt - kryddor. Det stod det ju inget om. Jag tror det bara är köttfärsblaffor. Ska gå och läsa på påsen igen... |
hemul: Det står att man ska steka den frysta hamburgaren och krydda med salt och peppar. Inga dolda kryddor alltså. |
Sorla: Jaså, inte ens det betalade man för! :blink: Vad betalar man då för? Att någon med en maskin har stansat ut runda köttfärsplättar? :neutral: Helknäppt! :smack_head: Dessutom är jag rejält skeptisk till att köpa kött från Irland, Danmark eller vad för något land som helst om det inte är Svenskt. Jag är köttrasist. :whistle: |
hemul: Men jag tyckte kilopriset var lågt för Angusfärs. :snowman_sad: Jo, jag vet, galna ko och allt det där. Jag tror det var Bookia som övertygade mig om att det inte var så farligt iom att de ivf har noggranna kontroller vilket inte vi har tydligen. |
Corny: Sorla: För att det bara är att slänga i pannan. Inget blandande, kryddande och vad det nu är. Latmat. Hemul: Snart kommer vi alla vara dreglande offer pga galna kosjukan. Men vi som fick den sent kommer förhoppningsvis att uppleva vår "naturliga" dödsålder. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |