Cauliflied rice |
<< < (2/4) > >> |
idalinda: Vi gjorde massa blomkåls couscous idag. Det stektes i massa smör tillsammans med chili och vitlök och lite salt. Snabbt, gott och smidigt . Nu kan vi ta gamla favoriten tillbaks till schemat :wokade grönsaker, kycklingbitar och couscous :tongue: Tack stjärnan ! I Finland såg jag en liknande recept, där hällde de i även i vitvin, den skulle ångkoka grynen ... |
skogsstjrna: Citat från: idalinda skrivet 2008.02.23 - 19:53:58 Vi gjorde massa blomkåls couscous idag. Det stektes i massa smör tillsammans med chili och vitlök och lite salt. Snabbt, gott och smidigt . Nu kan vi ta gamla favoriten tillbaks till schemat :wokade grönsaker, kycklingbitar och couscous :tongue: Tack stjärnan ! I Finland såg jag en liknande recept, där hällde de i även i vitvin, den skulle ångkoka grynen ... Kul med lite ny kryddning, ska jag testa vid tillfälle. ;) minä haluan viini (eller nåt) |
idalinda: minä haluan viini (eller nåt) Helt rätt! lägg till ett litet a i slutet så är meningen helt perfekt. Minä haluan valko(vit)/puna( röd)viiniä. |
skogsstjrna: Citat från: idalinda skrivet 2008.02.23 - 21:26:01 minä haluan viini (eller nåt) Helt rätt! lägg till ett litet a i slutet så är meningen helt perfekt. Minä haluan valko(vit)/puna( röd)viiniä. Tack, idalinda, vad glad jag blir. :yay: |
anki: Upptäckte denna tråd och har ätit rivet 2 gånger denna vecka - jättegott var det!!! Anki |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |