Sötsuget
Fjällmor:
hemuuul!!! :angrywife:
Fjällmor:
jag har förresten samma dilemma nu efter grav... fast här är det tunnbrödet som hägrar...
vilken DOFT! :inlove:
Tunnbrödsmacka med gräddost till kaffet :blush: å jag är förlorad :fridge_death:
Pippiputti:
Ja om du upplever samma sak borde det väl vara hormonerna som spökar :smile:
Förresten...sen jag började med LCHF har min mjölk blivit så tjock (som du sa din blev). Skall bli spännande och se hur mycket Viggo har ökat i vikt på en månad då vi skall till BVC imorgon.
Fjällmor:
va spännande, visst rapporterar du?
Jag kan fira lite nu!
Lyckades göra ett "bröd" i mikron som stillade mitt suuug!!!!!!!
:yay: :jumplol: :clap_jump: :banana: :rotfl: :lmao: :clapping: :worshippy: :w00t: :clapgrin: :thumbsup: :yay:
Pippiputti:
750 g har han ökat på 1 månad och vuxit 3 cm...ca kan vi säga för han ville inte sträcka ut sig förra gången så det kanske bara var 2 cm han växt.
Fast han växer mest på bredden må jag säga, tjocka goa lår och dubbelhaka. :inlove:
Så då har jag ju bevis för att man inte alls behöver kolhydrater för att tillverka bröstmjölk vilket jag läste att man MÅSTE äta i någon slags "viktig" rapport. :tongue_wag:
Jag vågade knappt börja med LCHF för man blev ju skrämd och trodde man skulle sina.
Dagens sötsug har vi stillat med ett par koppar kaffe med massor av grädde och hermesetas.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida