Varför mår vi bättre? |
<< < (3/4) > >> |
System32: OT tickers.... varje gång jag har försökt uppgradera den har den tjatat om att jag har fel lösenord, trotts att jag har börjat om ett par gånger och lagt en ny säker lösenord. SÅ jag är en aning trött på manicken :thumbdown: |
idalinda: JA, har suttit vid system32:s dator igår ... det var idalinda som kommenterade detta här ovan :wave: |
hemul: Ha-ha! Jag trodde han skötte tickern åt dig! :lol2: |
Marinda: Jag tror också på att det är en kombination. När jag först började äta såhär så minskade jag på kolhydraterna, utan att öka på fettet, jag åt nog mer protein istället, och jag mådde bättre på det ett tag. Sedan när jag vågade börja äta mer fett, så mådde jag ännu bättre. Det funkar aldrig att stirra sig blind på en enda faktor och tro att den ska vara allena saliggörande, det är många faktorer som spelar in i en hälsosam kost. När det gäller spannmål, känner jag också igen det där med sveda i munnen. Jag blir påverkad i alla slemhinnor av spannmål. Men för mig verkar vete vara värst. |
hemul: Har det alltid varit så eller har det kommit efter att du drog ner på spannmål? |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |