FAT RACE - The Battle is On!
hemul:
Gick upp 5 hg. :sneaktongue:
fetsmart:
Kan jag bara hålla mig sjuk ett par dagar till blir jag oslagbar den här veckan...
hemul:
Jaha. Ont i halsen och feber, ingen aptit och svårt att svälja? Illojal konkurrens, det är vad det är! :fork_off:
Fan, man kanske skulle låta operera bort halsmandlarna! :devil:
hemul:
Förresten, idag har jag inte cyklat en meter. Dan blev förstörd av ett möte och jag har varken motionerat eller tränat förutom en kort promenad på ett par km för att fika (te med mjölk - extra kalorier!) och att jag då passade på att göra pullups som jag inte hann med när jag styrketränade sist. Ger mig den på att det kommer att medför nåt hekto ner.
Finns det verkligen inget bot mot hunger? Nåt som inte är knark. Nåt bulkmedel man kan trycka i sig och lura kroppen att den fått sitt. Barkbröd? :crazy:
fetsmart:
Om inte jag hastigt ock lustigt tillfrisknar tyder prognosen på att jag landar på - 2 kg eller bättre den här veckan...
Känner dock ingen större eufori över detta, det är ju inte troligt att det är fettförbränning det handlar om utan vatten. Men nästan lika oförklarligt ändå... har ätit och druckit(!) duktigt de här dagarna, ändå vill vattnet absolut lämna min kropp - nästan lite lätt obehagligt, har njurarna fått tokspel?... Misstänkte ju naturligtvis vågens "hälsa", men kontrollvägning av en närstående visade snarare på plus än minus, så den teorin kan nog ändå avskrivas.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida