Eeek! |
(1/5) > >> |
hemul: Vem sjutton bloggar på Lipidus under mitt namn? :max-shock: http://www.lipidus.org/node/1556#comments Spärrballong? Jag kanske ser ut som en, men jag känner mig inte som en. För övrigt äter jag när det passar mig. :so_mad: Usch vad obehagligt. :puke1: |
hemul: Var fasiken registrerar man sig för ett kunna kommentera? Eller är det bara betalande medlemmar som kan det nu? :huuh: |
Langhol: Man måste nog vara medlem för att kommentera. Vad fräckt att skriva med ditt nick! :smack: |
hemul: Citat från: Langhol skrivet 2008.04.08 - 07:20:49 Man måste nog vara medlem för att kommentera. Ja jösses. :blink: Citat Vad fräckt att skriva med ditt nick! :smack: Kan ju vara en slump, men det verkar lite väl mycket sammanträffande med både liten bokstav och obestämnd form... :goggle: Det var ju inget farligt DET skrev, men nu kommer jag nog att bli nojig och vara tvungen att kolla där. :cry: Jag såg det för det låg bland "senaste kommentarerna" på förstasidan. |
Vira: Kan du inte skicka en mail till [email protected] Och klaga på att någon använder din nick olovandes :angry: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |