Fråga doktorn
<< < (3/4) > >>
Sorla:
Det finns jätte bra kompresser som  man kan duscha med. Det använde jag när blindtarmen hade karvats ur och det tog 6 veckor att läka.

Men jag tror att det var bra att du sköt på det ändå. Det är en operation och du kan vara påverkad av den en vecka efter, oavsett om du har ont eller inte i själva såret. Kroppen har fullt sjå att läka serru. Det vet jag efter armbågeoperationen och handoperationen. Bägge blev bara pyttesmå sår, men det påverkade hela kroppen. Men jag är ju lite sjåpig också. Det kanske inte du är.
hemul:
Oj då. Påverkar hur då? Bli man trött, ur slag? Ska inte sövd ivf. I så fall hade jag inte gjort det, för det är jag skraj för. Och det skulle ha känts onödigt när bullen varken är besvärande eller särskilt missprydande eftersom jag aldrig har kortärmat. Skillnad om den suttit mitt i fejan.
Mynlen:
Kroppen behöver all energi till att läka såret så ja, trötter kan du bli. Det är nog mest det som är det jobbigaste, om du inte får ont eller så vill säga.

Första ggn jag tog bort en knöl blev jag inte sövd heller, var ganska interessant att märka att bedövningen fungerade bra :)

Jag är inte rädd för att bli sövd, har haft det flera ggr :) Det är ganska skönt egentligen...

Ary:
Med tanke på storleken på bullen hade det nog sett konstigt ut om du haft den i ansiktet....  :crazy:
Mynlen:
 :lulz: :lulz: :lulz: :lulz:
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida