Förbättra greppet på textil |
<< < (5/8) > >> |
Sorla: Meeen vad bra! :clapping: Det ska jag köpa till mina neoprenhandskar som jag har vid paddling i svalare väder! De hade någon variant på antihalk när jag köpte dem, men de är svinhala nu efter bara någon säsong. Irriterande! Och så ska jag sätta det på mitt liggunderlag så det slutar glida omkring i tältet på nätterna. Minsta lilla sluttning så glider man iväg och ligger och spjärnar mot tältduken. Hur mycket går det åt till ett par handskar Hemul? Fundrar på hur många jag ska köpa... |
hemul: Jag veeet! Finns massor man kan ha det till. :clapping: Gick inte åt mycket. Flaskan är 9 cm hög och innehållet är nu 1/2 cm från toppen. Minns inte om den var sprängfull från början. Det stod att man skulle ha på flera gånger, men det sket ju jag i, så jag får antagligen förbättra så småningom. |
Sorla: Jamen perfa! Det får bli en svart flaska för mig. :thumbsup: |
hemul: Men ska du göra ett helt liggunderlag kanske du skulle ta två i alla fall. :loony: |
Sorla: Fast jag behöver ju inte göra prickar på hela underlaget. Jag gör bara lite ränder på den tredjedel som är i mitten. Där jag har mesta vikten. Den är sydd med kanaler på längden så det blir bra med en eller max två ränder per kanal. Minns inte hur många kanaler det är men det är inte många. 7 gissar jag. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |