Enkel växt dödar upp till 98 % av cancerceller – och stoppar diabetes |
(1/2) > >> |
intrexium: Enkel växt dödar upp till 98 % av cancerceller – och stoppar diabetes Jag är alltid på jakt efter naturliga ämnen, som kan påverka cancercellers säregna metabolism . Det är viktigt att dessa ämnen angriper cancerceller och lämnar normala celler orörda . Jag har berättat om några av mina upptäckter i det förflutna . De innefattar resveratrol, grönt te, seanol med flera naturämnen.Idag ska jag berätta om en växt, som säkert svälter ut cancerceller lika effektivt som ett kraftfull kemiskt läkemedel . I själva verket fungerar den även på pankreatiska cancerceller i bukspottkörteln, vilka är särskilt svår att döda. Det handlar om en vanlig grönsak från Asien, som kallas ” bitter melon ”. Den är populär bland den långlivade befolkningen på Okinawa , Japan . Bitter melon juice utspädd till bara 5 % i vatten visade sig vara anmärkningsvärt effektiv i en studie, som japanska forskare gjorde där juicen mycket positivt påverkade fyra celllinjer med pankreascancer, som studerades. Den bittra melonjuicen minskade två cancercellinjer med 90 % , medan den slog ut de två andra linjerna med hela 98 % . Och det gjorde det efter bara 72 timmars behandling ! I det förflutna har jag berättat om......Läs hela artikeln här: *SPAM*SPAM*SPAM*SPAM* |
hemul: Learn from this and spam no more. :up_yours: |
Sorla: Trodde väl att det var för bra för att vara sant.... :look_down: |
hemul: Kan ju vara sant för det. Peniz enlargement-pillren funkar ju. :biggrin1: |
Sorla: Har du prövat dem?!? :max-shock: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |