Helgsnax

<< < (4/5) > >>

Mynlen:
jag har en gång ätit en sån äppelurk. Aldrig mer.

Men Big Mac gillade jag då och då även om jag på senare år efteråt alltid kände mig tja beköpt eller något. blev hungrig alldeles för fort igen, typ ihålig magkänsla.

Ary:
Jo de bränns de där. Vete fasen om de vågar sälja dem i USA, de skulle bli stämda på allt. Friterade är de faktiskt. Ganska goda tyckte jag för typ 12 år sedan men inte så lowcarb mao troligen inget jag skulle köpa idag. Faktum är att nästan ingen mat där är godkänd så besöken duggar inte tätt numera.

Ja mätt blir man inte, annat än på cheezegrejjorna då.  :cheese:

Mynlen:
http://www.myfitnesspal.com/food/calories/mcdonalds-australia-chilli-cheese-pops-66261930

måste vara det som sitter om dom som är kh bomben. Har aldrig sett här men SÅ ofta gick jag inte dit förr heller.

Ary:
Ja det är en del kolisar emn inte mycket socker då måste det ju vara mjöl av något slag. Kaloribomb vet jag inte. Jag äter ju normalt måltider på uppåt 7-800 kcal (2st) och som fallet har varit att jag hoppat frukost eftersom det var för tidigt och sedan tar en chilicheeze ute så har jeg en del kalorier att ta igen sedan.  Men man kan inte påstå att näringfördelningen är optimal.  :whistle:

hemul:
Är de friterade eller nåt?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida