Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.26 - 08:37:56 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Tränings-app  (läst 13013 gånger)
0 Medlemmar och 11 gäster tittar på detta ämne.
Snorkfröken
Full Member

Smörklickar: 1

Antal inlägg: 239

Var är Mumintrollet?

« Svara #15 skrivet: 2013.07.09 - 12:37:49 »

Ska väl försöka.  :penguin_waddle:
Loggat

En lagom rund tjej lagom galen med mycket självironi och sjuk humor.
Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #16 skrivet: 2013.07.09 - 15:07:29 »

Det tycker jag suger rejält. Batteritiden. Oftast klarar ju telefonen bara att vara igång med runkeeper + musik i ett par timmar. Det drar något in i  :fork_off: mycket batteri.  :tongue_wag: Och alla telefoner är lika usla!  :smack:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #17 skrivet: 2013.07.09 - 15:26:15 »

Jag har två extra batterier, något högre kapacitet än originalbatterit. Det är inte helt ovanligt när jag håller på med Hitta Ut att jag kör slut på alla tre... Har en kompis som också håller på och hon har inget extrabatteri och har bara kört slut på sitt en enda gång. Jag är nog oftaste ute lite längre, men ändå.

Min telefon är tydligen känd för att dra mycket batteri. Det hittade jag när jag googlade på andra problem jag hade. HTC Sensation. Nästa gång ska jag försöka kolla sånt där. Men det är ju inte lätt, säljarna bara ljuger ju. Gud ske pris har jag hittat världens bästa datorbutik. De bygger enligt spec. Jag köper alltid där, skiter i om jag kunde sparat nån tusing på att köpa på typ Mediamarkt. Jag får vad jag vill ha och inget jag inte behöver. Vara utlämnad till samma typ av säljare när man ska köpa dator - hua!
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2013.07.09 - 16:44:36 »

men dom bygger väl inte mobiltelefoner? Batteriet till min samsung är bättre än den jag hade till HTC. den var jag nöjd med men jag märker Samsung är ett snäpp bättre!.
Loggat

Subcalva
Superhero

Smörklickar: 19

Antal inlägg: 1721

« Svara #19 skrivet: 2013.07.09 - 16:45:49 »

Jag har testat Nike Training som jag tycker är rätt bra. Man kan välja om man vill ha konditions- eller styrkeinriktat och tre olika tuffhetsnivåer.

Sen har jag även laddat ner en Tabata Timer men inte testat den.
Loggat

NOLM - Näringstät Oprocessad gärna Lokalt odlad Mat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #20 skrivet: 2013.07.09 - 16:52:49 »

ja just det, tabatatimer var det jag ville testa!
Loggat

hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #21 skrivet: 2013.07.09 - 16:55:51 »

men dom bygger väl inte mobiltelefoner? Batteriet till min samsung är bättre än den jag hade till HTC. den var jag nöjd med men jag märker Samsung är ett snäpp bättre!.

Nä, jag menar att jag är glad att jag hittat ett sånt bra ställe att beställa datorer på, så jag slipper vara hänvisad till kedjornas värdelösa säljare. De kan ju inget och skiter i om man blir nöjd eller inte, bara de får sin provis. Jag menar att de är av samma typ som på ställena som säljer telefoner. Jag hänger inte med när det gäller hårdvara, så det är ett blankt papper varje gång det är dags för ny dator. Då är det tryggt med ett ställe där de verkligen tar reda på vad man behöver och rekommenderar just det, varken mer eller mindre. Önskar de sålde telefoner också, men det gör de inte.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #22 skrivet: 2013.07.09 - 17:32:17 »

aha då fattar man. Ja, nästa gång hoppas jag hitta en sån affär också. Dom finns, jag hade en men den blev för stor...
Loggat

Bubblan
Newbie
*

Smörklickar: 0

Antal inlägg: 20

SV:
« Svara #23 skrivet: 2013.07.09 - 17:50:45 »

Det borde finnas en app med typ påpushning för att ta en promenad
Loggat
Tina

Smörklickar: 22

Antal inlägg: 2830

« Svara #24 skrivet: 2013.08.15 - 12:04:17 »

Moves? Registrerar allt du gör.
Loggat

Snorkfröken
Full Member

Smörklickar: 1

Antal inlägg: 239

Var är Mumintrollet?

« Svara #25 skrivet: 2013.08.21 - 20:27:04 »

Jag är så dålig på att bruka träningsappar. Jag tränar ju aldrig.  :lulz:  Har haft Runkeeper och Runstastic pedometer ( Powerwalking).  Har avinstallerat båda då ingen blev använd.
Loggat

En lagom rund tjej lagom galen med mycket självironi och sjuk humor.
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544