Äggmjölkssmoothie
<< < (11/12) > >>
Ary:
Men jag tror du missade frågan: Reder squah så mycket att det blir tjockt?

Jag frågar för att jag har svårt att hitta ngt som reder just soppa när det bara finns färskpotatis och ingen king edward....  :neutral: Fiberhusk går fetbort för mig.
hemul:
Potatismjöl. Eller rismjöl. Det är ju (i det första fallet) samma stärkelse som du skulle ha fått från potatisen.
Ary:
Där sade du något, det ska jag testa vid tillfälle. Men jag var intresserad av zucchinin därför att jag gillar smaken och man kanske får någon liten vitamin.  :flirting: Har en liggande men vill inte dunka i den i en soppa om den inte reder, för den är god att steka upp med smör/olivolja och vitlök också.  :lick:
idalinda:
icke,squachen reder absolut inte någonting, men saften blir självklart lite tjockare.
jag röstar också för potatismjöl i ditt fall, jag kan också testa någon gång.
Ary:
Japp men då kör vi på det, jag rapporterar inom en vecka, här om jag kommer ihåg vilken tråd annars i egen tråd.  :lol:
Tack för hjälpen redningsakuten för en god soppa reder inte sig själv.  :flirting:

Får tillstå att jag ibland använder lite maizenaredning men jag tycker att kolisarna springer iväg snabbt i förhållande till dess redningsförmåga.
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida