Äggmjölkssmoothie |
<< < (9/12) > >> |
Ary: Hehe kanske i kombination med vitkålsbröd? :flirting: Var det du? Jag tycker redning med fiberhusk alltid får den där snorfeeelingen... Kan man undvika det? |
hemul: En del kanske gillar snor. :whistle: |
Mynlen: är inte så förtjust i fiberhusk heller men kanske om man efteråt mixtrar den igen att snorigheten försvinner litet? |
idalinda: Citat från: Ary skrivet 2013.08.17 - 20:27:49 Hehe kanske i kombination med vitkålsbröd? :flirting: Var det du? Jag tycker redning med fiberhusk alltid får den där snorfeeelingen... Kan man undvika det? Vitkålsbrödet var inte jag det var skogstjärnan! Och jag minns inte hela brödet. Jag tror att man kan minska snorkänslan genom att använda fiberhysk väldigt sparsamt. 15-åringen var helt salig i morse med sin squash-vinbärs-gröt och muslin ( av nötter och fröer) på det. |
Ary: Så squashen reder alltså så mycket att det blir gröt trots att det är ett par dl vätska i? Vinbärssaft har jag inte och det är väl socker i... Men jag får tillstå att jag har lite fun light med exotiskt fruksmak (jag vet men den steviasötade gav mig kväljningar och jag har en flaska länge) det kanske kunde bli god gröt. Får kanske tillsätta mer fett för att få till näringsbalansen men det kunde ju bli en välkommen frukostomväxling... :smile: Ok Idalinda inte meningen att skylla vitkålsbrödet på dig eftersom det inte var du. Flåt :flirting: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |