Hemulen vs Mynlen
Mynlen:
Nej håller just på att göra webshoppen men den är inte online än. Måste fota mer. Blev inte av idag.
Men när den kommer online: factory of rainbows
en del blir på holländska men resten på engelska.. min knackliga gräsliga engelska :)
Jag kommer nog att gå 3 ggr i veckan kommande tid. Kanske 4. Vi får se. Men det gör inget, jag gör det för mig själv inte för att vinna. (cross fingers bakom ryggen) men om vi på detta vis kan peppa varandra.... Men det FÅR INTE bli något som stressar! Tror vi är ganska lika där!
hemul:
Ska du ha en egen webshop också? Eller menar du på Etsy? Skynda dig så vi får se! :clapping:
Mynlen:
Menar på etsy... Tar minst en dag till. Men du kan kolla under det namnet på facebook... Du har ju ett "kollkonto"
Mynlen:
Nu har jag öppnat men bara med 3 saker. För mitt batteri till min kamera är urladdad, jag tror den gör bättre bilder än min mobil....
Kommer fler saker, mer regnbågssaker! men dom måste jag fota först. och förminska... eller anpassa eller tja..
hemul:
Fattar inte hur man gör någonting på fejan, men jag hittade dig på Etsy. De var ju jättesöta ju! Lycka till, de får du säkert sälja. :thumbsup:
Men du, du får väl åbäka dig att lägga in beskrivningar på engleska också! :club:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida