Adrenal Fatigue vs. Low Thyroid Function |
<< < (2/8) > >> |
Ninnan: Äter man till man är mätt- inte övermätt- kanske det optimala ligger där. Kan tänka mig att det behövs träning för att uppnå det stadiet. :flirting: |
Ninnan: Flugan kommer automatiskt på mina inlägg. Vem har fixat det?? :whistle: |
Sorla: Jag tror det är ett tidigt vårtecken, Ninnan. Vi brukar också få in myror när tjälen går ur marken. ;-) Skrivet i Tapatalk |
Subcalva: Grejen som bägge kommentarerna fokuserar på är att genom att äta mer så upplever de att de får energi till att träna och dessutom upplever en glädje att göra det. Istället för att röra sig mer och äta mindre så ska man äta mer för kunna röra sig mer och därigenom öka sin förbränning. Melkor på Facebook hade ett tänkvärt inlägg Citat If you're inactive, you probably don't need much in the way of carbs. But humans aren't metabolically normal unless they're active on a regular basis. So the healthy solution isn't to go low-carb, it's to increase activity level to the point where you need the carbs. |
Ninnan: Hemulen Flugan sitter på min profil-till höger. Jag har inte satt dit den där :shock: Kan du ta bort den? |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |