Potatisdieten

<< < (6/7) > >>

Subcalva:
Följer du LCHF ingen jören? Hon skriver mycket om socker- och matberoende och gör som så många andra likhetstecken mellan kolhydrater. Hon har i alla fall gett sig på att prova bönor. Tror hon har långt kvar till att våga prova med potatis.

http://lchfingenjoren.se/2017/august/36-dagar-pa-resistent-starkelse.html

fetsmart:
Citat från: Subcalva skrivet 2017.09.07 - 20:53:11

Följer du LCHF ingen jören? Hon skriver mycket om socker- och matberoende och gör som så många andra likhetstecken mellan kolhydrater. Hon har i alla fall gett sig på att prova bönor. Tror hon har långt kvar till att våga prova med potatis.

http://lchfingenjoren.se/2017/august/36-dagar-pa-resistent-starkelse.html

Jag fullkomligt slukar LCHF-ingenjören, nåja... bloggen alltså... jag har även svårt att inte titta på tågolyckor som håller på att hända. Det finns alltid saker man kan lära sig - överallt - avsiktigt eller oavsiktligt - från både skribenten och läsarens synvinkel...

Subcalva:
Citat från: fetsmart skrivet 2017.09.07 - 22:20:59

Jag fullkomligt slukar LCHF-ingenjören, nåja... bloggen alltså... jag har även svårt att inte titta på tågolyckor som håller på att hända. Det finns alltid saker man kan lära sig - överallt - avsiktigt eller oavsiktligt - från både skribenten och läsarens synvinkel...

Jo jag känner väl lite likadant även om jag har väldigt svårt att förstå hur någon med ingenjörsutbildning inte har bättre koll på studier och kan dra egna slutsatser.

fetsmart:
Citat från: Subcalva skrivet 2017.09.08 - 19:58:52

Jo jag känner väl lite likadant även om jag har väldigt svårt att förstå hur någon med ingenjörsutbildning inte har bättre koll på studier och kan dra egna slutsatser.

WORD!

Subcalva:
Nu verkar hon gått tillbaka till kött och fett igen... jaja, hon verkar ju hålla vikten ändå om än på en väldigt strikt diet.

SpudFit lyckas också hålla vikten genom en motsatt approach då han kört helt lågfett veganskt sedan potatisåret

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida