Tjärsalva mot torr hud

<< < (4/12) > >>

hemul:
Här Sorla. Jag vet inte var man kan köpa den, men det var typ en sån jag menade.
http://www.utsidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=3624

Sorla:
Jaha, påfyllbara tuber ar jag faktiskt aldrig sett!  :eeek: Mmmm, kanske inte så dumt. Återstår att se hur illa din kräm luktar.  :flirting: Verkar det bra slår jag till sen. :smile:

hemul:
Jag beställde ju 4 sorter. Nån lär väl lukta gott.  :biggrin1:

De 2 som inte är tjärsalva beställde jag för kroppsdelar som inte är så illa utsatta och för mer dagligt bruk. Man kanske inte vill gå omkring och lukta som en båt redo för sjösättning för jämnan. Det är lite läskigt för jag känner inte lukten efter en stund. Och jag vet inte om den verkligen försvunnit eller om det är jag som vant mig. Hela mitt hus kanske kommer att lukta tjära om ett tag, särskilt sängen. Min tanke var att jag ska fastna för en tjärsalva och en vanlig, men jag måste ju prova först.

Sorla:
Ja för mig är tjärdoft uteslutet. Men det kanske är själva tjäran som gör att det fungerar så bra?  :hm-hm:

hemul:
Men bajs också! Den som doftar lavendel, som verkade allra trevligast, innehåller ju för tusan hakar parabener!  :cry:

Innehåller; Vatten, Adeps lanae (ullfett), Butyrospermum parkii, Tocopherol, Sodium stearoyl lactylate, Glyceryl stearare, Stearic acid, Glycerine, Urea , Lactic Acid , Cellulosa, Phenoxyethanol, Metyl-, Ethyl-, proylparaben, Lavandula angustifolia, Melaleuca alternifolia.

När ska jag lära mig att läsa ordentligt innan jag rusar sta?  :clubhead: Ingen av de andra salvorna har ju såna konstigheter. Varför är det det i den här då?  :kungfu:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida