Saft på röda vinbär och stevia

(1/4) > >>

hemul:
Är asgott. Tänkte bara tala om det. :nod-yes:

Eller mer dricka är det nog, inte så sött. Vet inte riktigt vad skillnaden är faktiskt. Det känns ivf lite som lingondricka fast det smakar röda vinbär då. :whink:

hemul:
Man skulle nog kunna ha lite vodka i också.  :cheers:

Mynlen:
borde nog testa med litet annan frukt...Och jag köpte en miniflaska vodka till att lösa stevian.

En sak håller jag på att fundera kring. Jag försöker att lära mig dricka kaffe, är runt 60% kaffe, 40% grädde nu (var där för en vecka sen men sen blev det litet mer grädde igen..) men egentligen märker jag jag vill ah något SÖTT till. Undviker det nu så att jag inte blir beroende av söta smaker, men ändå är jag ibland jävla sugen på SÖTT. Ganska jobbigt tycker jag.
Sött är ju något som passar till så mycket... suck!

hemul:
Varför i hela friden vill du lära dig dricka kaffe om du inte redan gör det?

Om jag orkade skulle jag slå upp vad Diane Schwarzbein säger om kaffedrickande...

Mynlen:
därför att jag fått nog av vatten och vill bli av med min cola beroende. Och för att jag piggnar till LITET av kaffein. Te gillar jag inte heller så mycket mer, och något varmt vill jag kunna dricka på jobbet ibland. Så det är ett test om jag kommer att klara dricka kaffe.. Ska slå upp den där svartben.

Har du några andra förslag annars...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida