HATAR ELLOS!

<< < (2/2)

Langhol:
Tänk om man skulle spara alla kataloger och reklam från Ellos under 1 år. Vilken bibba det skulle bli!

elocinave:
ojdå!

När jag pratar med andra mammor så pratar de alltid att det är så himla bra med ELLOS.

Jag har själv inte kommit loss och beställt därifrån. Har varit inne en gång men eftersom jag redan har beställt några gånger på HM via nätet och det fungerar utmärkt (köper bara barnkläder via nätet) har jag inte haft behov av ELLOS.

Och nu när jag läser era erfarenheter ang. reklambombadering så ska jag verkligen akta mig att ens testa att beställa där. Har nämligen aldrig fått deras reklam :thumbsup:

hemul:
Jag har inget emot dem för övrigt. Enkelt och snabbt. Jag ska banne mig ringa och höra om man kan avsäga sig reklamen. Pappersinsamlingen ska upphöra här. Jag kan inte se mig själv åka iväg med buss till en sopstation med Ellos högar.  :blink:

Minna:
hej, jag gillar Ellos i alla fall. Men visst får man se upp ibland.  :smack_head: jag har lyckats beställa ett paket till ett utlämningsställe 11 mil från mig och jag fick vackert åka och hämta det. Det gick inte att lösa på annat sätt. (jag ringde och kollade vems felet var och de sa att det var mitt... )

Men... det är mycket enklare att få hem de kläder som jag kan tänka mig att ha på mig. Prova dem, behålla det jag gillar och skicka tillbaka resten, än att åka in till stan och trängas i affärer och provhytter. Det är så otroligt ångestfyllt att stå i en provhytt med åtta plagg och fem är för små och resten orkar man inte ens dra på sig. Dessutom ser man ut som en mindre elefant i deras läskiga speglar. Det tar många dagar efter en sån runda innan självkänslan är någonlunda på plats igen. Så tack för att Ellos finns...  :flowers:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida