LCHF-kokböcker |
<< < (4/5) > >> |
Mynlen: hahaha nejdå! Min styvmor är vegetariskt, har alltid varit det. Är inte så himla pigg på mycket grönsaker :) mycket ägg och ost äter hon. Men det är just därför vegetariska recept är bra, man kan lära sig att det är helt OK mat :) |
Sorla: Men vegetarisk är hon väl ändå inte! :max-shock: Är hon en grönsak? Inte bra. :shake_head: |
Mynlen: haha översättningsfel. man säger så på holländska att man "är" vegetarisk. |
idalinda: Hemul får prottestera för sig själv. Jag är nyfiken i vilket fall. Jag har lagat mat en hel eftermiddag av Forslunds bok idag: Pizza, pizza och pizza ( helt underbar botten bara 2 dl riven ost och 1 ägg, simpelt och jättegott) cheesekake päronpaj knäckebröd Dessa efterrätter har jag inte smakat än, några ska komplitteras i morgon, men mest satsar jag på söndagen då svärmor och svåger kommer på besök! |
Mynlen: vill ha cheesecake receptet.. och knäckereceptet! :) gjorde något cheesecakeliknande förra veckan men vill avancera det litet mer för den blev litet torrkonstig i konstistensen. även om smaken var god. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |