Fetbobba i appformat
hemul:
Var det så du hittade oss? Kul!
Jo, det är lite dumt att man inte bara kan skriva in ett URL och logga in. Man måste hitta forumet i deras katalog först. Men det är på "förstasidan". Om du backar så långt du kan komma (t.ex. från fetbobba) och sen klickar på Network i menyn upptill. Sen får du leta dig fram i kategorierna eller använda sökmojen.
Snorkfröken:
Ja jag hittade forumet via appen då jag sökte på LCHF. Då kom ni på förslag och jag blev nyfiken. Saken är den att jag är inloggad på ett annat form via appen och jag får meddelandet att lösenordet är upptaget av det forumet när jag gör ett försök att logga in här. Känns som att appen är överkurs för mig. Mat kan jag och textilt hantverk kan jag men den nya tekniken gör mig lost.
hemul:
Jaha. Har du använt den där Tapatalkinloggningen? Den har tillkommit sedan jag skaffade appen. Jag har loggat in som vanligt. Men jag har inte så många forum på Tapatalk, kan ju vara därför jag inte stött på problemet också.
Snorkfröken:
Om du menar Tapatalk - ID så nej jag har inget sånt. Jag har bara gått in på forumet och loggat in. Och när jag går in på nästa forum blir jag typ spärrad.
hemul:
Just, så hette det. Nehej, då har jag tyvärr inga bra idéer. Sorla kanske vet. Tror hon använder TapaTalk betydligt mer än jag.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida