Laxburgare med räkröra
Mynlen:
jag hade hälften lax, helften kabeljo och det blev ok om än litet torrt. Ingen räkröra heller (hade inga räkor) men min egen laxsås gjort på cf, majonnäs, hackad persilja o gräslök. Nästa gång blir det nog dill i, blir säkert bättre.
men det torra, funderar på hur jag kan undvika det. (tjejjerna klagade :))
hemul:
Har upptäckt att man kan blanda ovispad grädde i majonnäs. Det tjocknar alltihopa när man rör om. Trodde jag aldrig. Blir väl lite lösare, ungefär som en sån där tjock dressing man köper. Detta gäller alltså köpemajonnäs, vet inte om det funkar med hemgjord.
idalinda:
Citat från: Mynlen skrivet 2012.05.09 - 19:25:07
jag hade hälften lax, helften kabeljo och det blev ok om än litet torrt. Ingen räkröra heller (hade inga räkor) men min egen laxsås gjort på cf, majonnäs, hackad persilja o gräslök. Nästa gång blir det nog dill i, blir säkert bättre.
men det torra, funderar på hur jag kan undvika det. (tjejjerna klagade :))
Mer ägg kanske...
Här klagade ingen om att de var torra, men de öser på med cf-sås så de märker nog inte om fisken är torr eller saftig :laugh:
Mynlen:
Nä, dina är killar. Inte för att det alltid spelar roll, men mina töser är kritiska som fan..... Den ena äter bara vissa saker och den andra smakar men har alltid kommentar :)
idalinda:
:flirting:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida