Iherb |
<< < (5/6) > >> |
hemul: Asså! Du har jag missuppfattat hela grejen. Jag trodde du hade börjat må så nu. :clubhead: Det finns ju en finsk kvinnlig läkare som är bra på sköldkörteln. Kanske kan vara värt en tripp över pölen om hon tar nya patienter? Så finns det en äldre gubbe i Stockholm som visst har hjälpt många också. Har namnet nånstans. Om jag kan hitta det är en annan fråga. |
Tina: Jo jag har sett det på skölkörtelforum. Men jag börjar nog med joden, det funkade rätt bra. |
hemul: Det där Turtle's? |
Ninnan: Det går inte att säga att fler mår bättre med behandling efter de proverna än att flera blir dåliga? Jag skulle nog prova om jag var i den situationen. |
Tina: Hur menar du Ninnan? Att folk inte blir hjälpta av Scanlab? Man kan ta provet och bestämma efteråt om man vill gå vidare. Fast som sagt, jag tror jag har lindriga besvär och är inte jättepigg på att börja behandla då jag är rädd att göra saken värre. Önskade att vanliga sjukvården kunde ta det här mer på allvar så man fick en diskusionspartner. Ja Turtel-forumet menar jag. Står en del på KiF också. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |