praktiska och sköna flergångskassar
<< < (2/6) > >>
idalinda:
Fint med resensioner och allt!

Jag får ta en funderare, jag har tygkassar till matinköp och det fungerar fint där.
Funderar just om jag skulle behöva ha någon i handväskan, men oftast när jag går ut och handlar kläder eller annat
har jag ryggsäcken med mig.

Tack Mynlen, för erbjudandet, jag antar att den kvarstår...?
Mynlen:
joodå, så länge dom säljs här är det inget problem! Och så vitt jag fattade kommer dom väldigt regelbundet in igen, dom är slut ibland men det är en kedja så jag kan gå till andra platser till den affären när jag är där. (har en här, en vid jobbet, en i stan, en i andra delen av stan, osv osv osv. )

hemul:
Jag har just använt en som picknickkorg.  :whink:
Mynlen:
 :max-shock: fler användningsområden!
hemul:
Användingsområdena är oändliga!  :cheerleader:

Idalinda, du kommer inte att vilja dra omkring på dina klunsiga tygkassar när du har provat en sån här. För att inte tala om hur liten plats de tar att förvara hemma.  :nod-yes: Dessutom blir man glad av de käcka färgerna.  :lol:

Fast ett problem är det. Om jag bara skulle handla lite brukade jag ta såna där små gratiskassar förut, såna de brukar ha vid frukten också. Dem har jag sen till komposterbara sopor. Nu tar jag ju alltid med mig mina kassar, så jag får brist på såna där småpåsar och måste göra räder där jag river åt mig en hel hög och låtsas som om jag tänker handla massor med frukt och grönt och sen råkar de bara hamna i jackfickan.  :ignore:
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida