Billigt och förhoppningsvis gott kokosmjöl |
<< < (25/27) > >> |
Mynlen: jag tror dig... :tongue: kanske jag bakar en gång också och sen kan berätta vad det liknar mest... |
Ninnan: Jag har fortfarande inte fått boken jag beställde av Lasse Berg! men fått orderbekräftelse :sad: |
Mynlen: dags att maila då! jag beställde en väckarklocka (Mp3 väckarklocka) till Linnea, före julen. Men fick sen nmeddelande om att det inte kunde levereras förrän februari, och man kunde häva köpet. nu vill Linnea ha den där klockan, så vi väntar, men jag tyckte dom gjorde helt korrekt i att meddela att den kommer senare. Så,maila vad som hänt, det kan ju gått fel någon stanns! |
hemul: Är det någon som provat något av de andra kokosmjölen iHerb har? Jag upptäckte nämligen att om man tar någon av sorterna som är packade i en plastpåsa så kan man köpa 3 st och ändå få den billigare frakten. Coconut Secret kan man bara ta 2 burkar av. Det är lika mycket i alla förpackningar, eller de jag kollade ivf. Lite oturligt, det är ju en lätt pappburk, så det måste hänga på grammet verkligen. Irriteranade eftersom jag gillar Coconut Secret nu, speciellt efter att ha pratat med den trevliga supportpersonen. |
hemul: Aha - man kan ta 2 burkar Coconut Secret och en påse av någon annan sort på billiga frakten. Så kan man ju göra då. :nod-yes: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |