135 kg över havet

(1/19) > >>

MrsMoss:
Hej!!

Jag påbörjade min LCHF resa den 25/7/2011 på ofantliga 135 kg. Det känns ibland överväldigande, men just nu bra. Jag har en målvikt på 80 kg för tillfället, men den kommer nog att flyttas ner lite ju närmare mitt mål jag når.
Jag har i dagsläget gått ner till 129,4 kg och detta på bara 13 dagar. Jag känner mig peppad, och oerhört glad över att LCHF verkligen fungerar för mig.

Har haft ett enormt sockerberoende, med mackor, bullar och godis som min favorit drog. Har inte ätit ngt av detta under denna perioden, bara det känns stort.
Jag har långt kvar till mitt mål, men det känns som om jag kan nå det.

Följ mig gärna i min blogg: missionpossible.bloggplatsen. se

Vi hörs!!

hemul:
Hejsan!  :wave:

Då är du i samma klass som jag och kwidell och det är inte det sämsta!  :whink: Vi har också legat på den viktnivån.  :nod-yes:

Jag ser att du gick med här dagen innan du började lowcarba. Var det vi som inspirerade dig?  :tongue:

Du har ju tappat kilon jättefort! Då vet du åtminstone att kosten funkar för dig. Jag tror faktiskt att den är så att det funkar bäst för sockerråttor, vad gäller vikten alltså.

idalinda:
 :wave: Roligt att du vill berätta om din resa!!

Mynlen:
hej och välkommen, ska bli spännande att läsa resten av din resa!

kwidell:
Hejsan!  :wave: Ja som Hemulen skrev så ligger vi i samma viktklass.  :nod-yes: min startvikt var 138,7.. så vi började ju nästan gämsides!  :flirting: :laugh: .. jag är nu inne på 3:e året med LCHF och trivs bra med det. min viktresa har inte gått spikrakt neråt tyvärr... men det gjorde ju inte resan uppåt heller  :flirting: huvudsaken är att må bra!  :nod-yes:
ser fram emot att följa din viktresa MrsMoss  :flowers:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida