Mynlens Möjliga Minskning

<< < (13/652) > >>

Sorla:
Citat från: Mynlen skrivet 2011.07.26 - 08:19:28

Jösses, vad jag känner igen mig.... vi borde gett dom ett annat namn än Linnea. Är nu övertygat om att det är namnet som är boven i dramat  :laugh:

det stämmer förresten också, är man trött ock jäktat, DÅ blir dom som värst! Men jag är ganska mycket äldre också än med dom två första, dom var 8 och 9 när Linnea kom....

Givetvis är det namnet! Min kära svärmor heter ju också Linnea, och hon är rätt obstinat, även om hon även är rar.  :flirting:

Mynlen:
hahaha och jag som trodde att det bara fanns snälla och megörliga Linnea...  :lick:

Jag ställde mig på vågen imorse. 106.5!!!!!!!!!!!!!!!!  Vet inte om den kommer att hålla tills söndag men så HÄRLIGT att märka den gått ner över 107!

kwidell:
 :clapping: :thumbsup: Härligt!!!!

guuud hoppas det inte är nått med namnet Linnea!  min systerdotter heter så!  :max-shock: fast då kanske jag ska vara glad att min syster "tjuvade" det namnet då...  :whistle: det var nämligen mitt favo namn för en eventuell dotter  :rolleyes:

hemul:
Du ser, Mynlen! Nu har du nog kommit igång.  :flirting:

Mynlen:
106,8 imorse men det gör inget. Nedgången ÄR där! tralllalalaaaa.

Hoppas doodle (lånehunden) är litet hjälp också, promenerade igår 1,45 tim med honom! Inte så väldigt långt, 6 km bara för det var leriga och halkiga stigar i skogen  :whink: Jag fick ta mig varsamt fram ibland och det var väldigt nära att jag hade fått tvätta alla kläder jag hade på mig. Nu måste jag iofs tvätta dom men inte med en gång för att få bort all lera osv..
 :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida