Mynlen

<< < (7/11) > >>

Nizhoni:
Om smöret tar slut beror ju på hur mycket smör hemul har på lager, eller om hon ätit upp allt själv.  :flirting:

Menar du att du kan se hur många smörklickar en person fått totalt och sedan hur många som tagits bort? Vi andra ser ju bara resultatet av givandet och tagandet, men det duger för oss.  :nod-yes:

Jag har nog som mest gett omkring 4 eller 5 smörklickar på en dag utan problem, men alla till olika personer/nick. Hittills har jag inte funnit det nödvändigt att ta bort någon smörklick, men det är ju för att alla är så himla trevliga här!  :thumbsup:

hemul:
Jag menar att jag kan se antal pluspoäng och antal minuspoäng, om man säger så.

Nizhoni:
Ja lite mer utförligt än den summa vi ser alltså. Nån fördel ska du som admin ha.  :nod-yes:

Mynlen:
Hästar är snälla!

Jag hade inte sett applaud och smite än. Tror jag börjar förstå det hela! Äntligen. Beror nog på smörklicken som smorde min hjärna.  :lulz:

hemul:
Citat från: Nizhoni skrivet 2011.06.30 - 22:05:22

Ja lite mer utförligt än den summa vi ser alltså. Nån fördel ska du som admin ha.  :nod-yes:

Jag tittar aldrig. Råkar bara se det när jag ska kolla annat. Säger ju inte mycket. Man kan ju t.ex. ta bort en smörklick därför att man kom på att man gav en av misstag, till fel person eller så, så det behöver ju inte betyda nåt negativt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida