en liten fundering
hemul:
Du hör alltså till dem som det funkar klockrent för - trots att du är kvinna och i en viss ålder. Bara att gratulera. Då kan du ju göra om det och sen får du väl hålla dig i skinnet helt enkelt. Eller göra som jag tror det står i Atkins, öka på kolisarna bara lite i taget och går man upp så går man tillbaks till föregående nivå.
kwidell:
-53 kilo!!!!!!!! :max-shock: WOW!!! :worshippy: :worshippy: :flowers: :rose: och här satt jag och va nöjd med mina -31,2 :laugh: det är ju inget emot din instats! bugar mig i stoftet inför sådan storhet! :worshippy: :flirting:
Nizhoni:
53 kilo? Du har verkligen varit duktig anod! :worshippy:
Jag tror att hemulens Atkins-tips är något för dig att prova när du nått din målvikt igen. :nod-yes:
anod:
tack för alla fina ord , men det e bara det att nu står jag still i vikt. :worried: . det har jag gjort sen i senhösten. jag gick upp på 2 månader , sen sa jag till mej själv att nu e det nog, tillbaka i fållan. började äta som jag skulle i mitten av oktober , och vad hände , viktökningen avstannade gudskelov, men vikten står still. kan tilläggas att jag tyvärr hör till den skara som inte påverkas av motion, jag har alltså inte provat mataton eller bergsbestigning :laugh: . men promenader o ex stepp up. spelar ingen roll hur mkt/lite jag rör mej , ingen skillnad. eftersom jag har en aktiv hund (terrier) går jag långa promenader varje dag, har testat under en månad ca att låta bli men ingen skillnad viktmässigt
Nizhoni:
Vad har du för terrier? Själv har jag en strävhårig foxterrier. :inlove:
Du kanske behöver kolla hur mycket du äter, kan hända att det blir lite för mycket för att kroppen ska kunna släppa på kilona. :confused3:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida