Corny - 12

<< < (7/13) > >>

kwidell:
 :cheerleader: Heja Corny friskt humör! det är det som susen gör!!  :cheerleader:
grattis till -3 vännen!  :flowers: :worshippy: :thumbsup:

Corny:
Vad ni är underbara!  :inlove: Nu MÅSTE jag ju bara fortsätta på den inslagna vägen!
För några dagar sen började jag äta mineraltabletter och vitamin B, så det kan vara en bidragande orsak till att allt har gått så fort. Vet inte varför, men började tro att jag hade både magnesium och zinkbrist. Dessvärre/dessbättre hade inte hälsokosten där jag köpte mina tabletter enbart detta, utan blev tipsad om en annan sort med alla mineraler. Så numera petar jag i mig två mineraltabletter om dagen, samt en B-vitamintablett, och faktum är att jag redan märker skillnad. Jag mår mycket bättre (hur otroligt det än låter, med tanke på att det är ganska så kort tid), och ser dessutom lite skillnader på vissa saker i utseendet. Bla hade jag en del flagande hud, men det har börjat ge sig.

Just det ja, Sorla. Det var det jag läste om zink. Det var bra mot dels psoriasis och sen mot migrän. Kan det ha något samband? Att det är samma sak, men yttrar sig på olika sätt?

kwidell:
 :shock: då borde jag kanske börja äta zink då!.. eftersom jag har både psoriasis och migrän!.. alltid värt att prova.  :nod-yes:

Corny:
Förlåt mig, kära vänner! Jag har visst lärt fel. Zink är tydligen bra mot huvudvärk (vilket väl iofs migrän är, men en väldigt mycket tuffare sådan) och psoriasis. Men magnesium är tydligen det som ska göra att just migrän blir bättre. Så kanske en kombination?  :confused3:

hemul:
Man får spralliga spermier av zink också.  :sperm:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida