Kyckling
Nora:
Jo, jag tror nog det var såna som var på väg att gå ut. De var dock riktigt goda tillagade men visst var de något dyra.
Ska verkligen kolla efter kycklingvingarna för jag älskar att gnaga vingar :lick:
Vi borde också köpa mera fisk, men det är så erbarmligt tråkigt med frusen fisk :sad:
Fiskbilen som kommer hit upp är ingen hit – den fisken STINKER :max-shock:
hemul:
Jag köpte färsk rödspätta förut när det var lockvara på ett annat ställe. Det var i oktober och den har räckt till nu, har ett par portioner kvar t.o.m. Den har varit jättefin hela tiden. Inte runnit ett dugg när den tinat, så man kan ju undra vad de gör med fisken man köper frusen i paket, för sån plattfisk tappar lätt 30% i vikt när man tinar den. Så det har också blivit ett "aldrig mera" för mig nu. Torsk, makrill och sill får bli paket, men den tror jag inte de vattnar. Fast jag pratade med tjejen i fiskdisken på CG och hon sa att de ibland får in sill, så jag ska hålla ögona öppna. Annars har de bara strömming i fiskdiskarna här uppe.
Ninnan:
kycklingvingar är en höjdare :yay: mycket skinn, brosk och fett och så är man tvungen att äta med fingrarna i maten :clapgrin:
hemul:
Du, jag skickade dig ett PM. Har du sett det? :whink:
Ninnan:
Menar du med PM hur jag skulle skriva om jag hade en egen tråd? :byecry:
Nu har jag varit och dansat på offentlig lokal - för 55 plusare. Alla hade vi tänjt på vårt bäst före datum :whistle: men märkligt; musik med hjärta och smärta gör att man inte tänker på var någonstans man har ont i kroppen.
Ska jag gå ut och gå, har jag ont i fötter, ben och rygg i varje steg jag tar :sad:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida