Teknisk fråga!

<< < (3/7) > >>

Susen:
Citat från: hemul skrivet 2011.04.12 - 22:52:41

Inte så lätt som om nån svarar på det och det är inte meningen att det ska vara så. Men ibland kan uppdateringar av forumet ändra inställningarna. Jag hatar när nyaste är överst!

Nej jag gillar det inte heller. Det var därför jag inte begrep varför första inlägget i en tråd visade "SV:" först. Det brukar det ju bara vara när man svarat på ett inlägg.  :worried:
Nu har jag ändrat i alla fall. Hoppas det går att lösa så att default är första inlägget överst.  :nod-yes:

hemul:
Men det ska det vara. Är det andra som fått det så här också?  :confused3:

Nizhoni:
Hur såg det ut hemul?  :confused3:

hemul:
Hittade inte inställningen, kommer ihåg att den var gömd på nåt dumt ställe och orkar inte leta så noga just nu, men jag registrerade ett nytt konto och jag fick inte inläggen i omvänd ordning. Är du säker på att du inte kryssade i det där av misstag, Susen?

Susen:
Citat från: hemul skrivet 2011.04.13 - 08:18:43

Hittade inte inställningen, kommer ihåg att den var gömd på nåt dumt ställe och orkar inte leta så noga just nu, men jag registrerade ett nytt konto och jag fick inte inläggen i omvänd ordning. Är du säker på att du inte kryssade i det där av misstag, Susen?

Har svårt för att tänka mig det. Jag reagerade direkt på det. Var inte inne och ändrade i inställningar på en gång.  :confused3:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida