Lövbiff med pizzastuk

<< < (2/4) > >>

Nizhoni:
Idag blev det en oplanerad tur till affären så jag passade på att handla lövbiff och cocktailpinnar. Efter endast lite stök i köket var min middag klar och himmel vad gott det var!  :drool:
Jag fyllde två lövbiffar och blev ordentligt mätt.

Corny:
Jag tror att jag slängde i mig tre, men då hade jag ätit väldigt dåligt sen frukost å andra sidan. Dessutom vräkte jag i mig en massa broccoli till detta. Så var proppmätt efteråt!  :lol:

Kul att du tyckte om det, Nizhoni.

Nizhoni:
Jag körde latmansvarianten och hade inget till, men det var nog ändå vilket kan bero på att jag alltid är väldigt generös med osten.  :lol:

Shyan:
Ett litet tips ang tandpetare ( tack fressten för påminelsen, måste köpa tandpetare) e att använd inte de med mint smak.... kan säg att det ger köttet oxå mint smak  :ignore:

Hittade tandpetare med mintsmak i badrumsskåpet o tog de till kycklingen, men bara det att sen smakade kyklingen oxå mint, mint passar bäst till efterrätter lr typ tandcreme  :smack_head:

Nizhoni:
Så kan det gå när inte haspen är på!  :laugh:
Vilken tur att jag köpte cocktailpinnar istället, de har sällan mintsmak. Långa och fina var de också, lätta att hitta när köttet var stekt. Det var faktiskt kvinnan på konsum som rekommenderade cocktailpinnar istället för tandpetare, jag hittade dem inte så jag var tvungen att fråga.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida