hur mycket fett?
hjärtat82:
Jag har alltid blivit akuthungrig efter ett par timmar, jag har alltid försökt banta med svältdieter det har gått bra ett par veckor sen börjar jag tappa greppet och banta fram till 17 sen hetsäta mackor, kakor, godis you name it. jag har tappat 14 på ett år med svältbantning men det är så jävla svårt! så nu tänkte jag ge lchf en chans till mina "sista" 9 överviktkilon, sen ligger mitt bmi under 25 gränsen.
hemul:
Det går nog bra, ska du se. Strongt att ha lyckats gå ner med svältbanting.
Men har du problem med sötsug och sånt, eller är det bara att du tycker familjens mat ser god ut så där allmänt? Du ska se att när de ser hur pigg du blir utan så mycket kolhydrater så vill de prova också och då slipper du se eländet! :whink:
hjärtat82:
Jag lagar proteinet och fettet och grönsakerna "lchf-style" så till middag äter de endast kolhydrater i form av potatis, ris eller pasta och det saknar jag inte! men idag frossades det i alladinask och jag kunde verkligen (eller inbillat) känna sockerdoften! :drool:
Corny:
:wave: , välkommen och grattis till stor viktminskning! Hoppas också att det går bra med LCHF!
När det kommer till Alladinaskar, så känner man sockerdoften. Det är inget du inbillar dig! Själv äter jag tyvärr inte choklad längre, men jag lovar dig att jag hade vräkt i mig av just den asken annars! :nod-yes:
hjärtat82:
Ställde mig på vågen idag och jag har redan tappat 1,5 kg! mycket vatten troligtvis, men fettet runt buken har minskat redan! det brukar jag aldrig rå på! :yay:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida