Kaviar

<< < (8/9) > >>

kwidell:
 :thumbsup:

tycker den där spiran är rätt fin jag.. fast en stjärna i toppen ska det vara  :nod-yes: .. jag har flera stycken fina hemma.. om du vill kan jag skicka ner en till dig  :lol:

Mynlen:
Det var snällt av dig men hallå, jag har firat svenska jular i holland i 45 år nu (hm nej, undantag 3 år vi firade i sverige) och sen jag bodde själv har jag gjort mina egna stjärnor. Den jag har nu borde vara minst 15 år.. och den är mig kär!

kwidell:
 :inlove: då är du "all set" så att säga  :lol: :flirting: .. den jag använder nu lyckades jag få tag på förra året... efter lååång letan!.. det är en mässings stjärna.. (typ de som vi har i fönstren här i sverige)  men för Julgranen.. och den har en lampa i sig!  :inlove: så den lyser så vackert där uppe i Julgranstoppen!  :inlove:

Affe:
Citat från: Ninnan skrivet 2011.11.12 - 14:55:03

Det låter väldigt gott det du äter Affe!  :tongue:

:shy: Tack...gott är det.....skall man banta ska det vara med stil och fett...... skämt och sido.....det skall vara nyttigt gott och fett....... I Kväll gjorde jag hamburgare med LCHF oopsis ( Bröd) ...så jäkla gott samt att man slipper koma efteråt..... :tongue:

kwidell:
 :thumbsup: Toppen!... fast själv föredrar jag Hemulbröd över oopsis... tycker de är godare.. men de tar ju något längre tid att göra dock..  :flirting:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida