Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 14:57:34 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 64   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Kwidell väger in.  (läst 321363 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #465 skrivet: 2011.07.24 - 10:17:11 »

Stackars.....  :whink:  :whistle:

De ytterligt få gånger jag har druckit något och inte fått migrän, har jag fått dålig sömn istället. Så du är inte ensam.  :wave:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
kwidell

Smörklickar: 29

Antal inlägg: 4160

Hemsida
« Svara #466 skrivet: 2011.07.24 - 22:31:59 »

:inlove: skönt att höra det i alla fall!  :flirting:... fast denna gång är ajg osäker på om det verkligen bara beror på alcoholen  :blink: för jag har mått konstigt hela dagen... så så speciellt mycket sömn har det inte blivigt tyvärr  :sad:  jag verkar ha "övertryck" innuti magen... så jag har blivigt tvungen att tvinga upp rapar hela tiden för att lätta på trycket  :blush: ... så jag har väll vaknat med kanske 20-30 min mellanrum, blivigt tvungen att sätta mig upp i sängen för att övertala magen att släppa ifrån sig lite övertryck  :shy: ... något som blir väldigt jobbigt i längden.  ... speciellt då jag inte kan sova nu i natt... så jag vet inte vad det är för fel? för såhär har jag aldrig reagerat på alcohol förut?!  :blink:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
kwidell

Hemsida
« Svara #467 skrivet: 2011.07.29 - 22:02:17 »

:worried: Nu räcker det med elände!!! jag har fått nog! jag vill inte längre vara med! jag säger upp mig från dåliga nyheter för en låååång tid framöver!!  :cry:
min svärmor fick en stroke i går.  :cry: svärfar ringde mig straxt innan 14:30 och var i upplösningstillstånd. han hade hittat henne sittandes i en stol på nedervåningen. med hängande mungipa och i stort oförmögen att röra höger sida av kroppen. han ringde ambulansen direkt men han fick inte tag i maken min... så jag panikringde honom och lyckades få tag på honom efter en liten stund. han kastade sig hem från jobbet och vi åkte direkt till sjukhuset för att möta svärmor och svärfar där. hon blev undersökt och därefter iilad direkt in på operation... sent på kvällen vaknade hon ur narkosen och mådde bättre. och i dag är hon bättre. hon har återfått känsel i höger sida. men har fortfarande inte helt återfått rörligheten där. men den är mycket bättre än gårdagen! talet fungerar till ungefär 90% hon tappar ord och sluddrar en aning.. men det är iaf fortfarnade HON!  :inlove:  :worried:
den panik som uppstod i går går inte att beskriva. det var hemskt!  :cry: jag vill inte vara med om mer sånt här nu!!!!  :nonono: jag har precis blivigt av med farfar och en nära vän och kollega... och nu var jag nära att bli av med svärmor också!  :cry:
hörru gubben däruppe! DET RÄCKER NU!!!  :fork_off: :fork_off: :angrywife:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #468 skrivet: 2011.07.30 - 00:53:35 »

Usch. Men hon verkar att ha klarat det bra ivf. Det är ju alltid något. :sad:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

Hemsida
« Svara #469 skrivet: 2011.07.30 - 03:50:53 »

Ja tack gode gud för det iaf! jag är mycket lugnare i dag. men gårdagen var extremt jobbig. jag orkar inte med mer sånt här nu!  :fork_off: kan jag inte få lite goda nyheter för omväxlings skull va!  :fork_off: jag känner mig ytterst sur på gubben där oppe som slänger sånt här i min väg hela tiden just nu.  kunde han inte slänga en fast anställning och löneförhöjning min väg i stället!?  :fork_off: :whistle: :rolleyes:
Loggat

Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #470 skrivet: 2011.07.30 - 09:53:13 »

jag ska fråga honom om också. dvs till dig men även till mig.kan förstå det blev litet för mycket dåliga nyheter på sista tiden.
 :bearhug:
Loggat

idalinda
Extraterrestrial

Smörklickar: 41

Antal inlägg: 6909

« Svara #471 skrivet: 2011.07.30 - 13:17:14 »

Stackars ni allihopa!
Det låter riktigt jobbigt, men skönt att läsa att hon har fått hjälp och mår bättre.
För mig låter det nästan som hon mår " jättebra" efter omständigheterna. Det är inte alla som svarar så
bra på operatione och annan behandling!
 :bearhug:
Loggat
kwidell

Hemsida
« Svara #472 skrivet: 2011.07.30 - 21:28:23 »

Nej efter omständigheterna så mår hon toppen!  :nod-yes: tack och lov för det!!! men det är för tidigt ännu att säga om det är något mer som gått snett... förutom något nersatt rörelse och talet... hon har tydligen en mild hjärnskada också... så bara tiden kan berätta exakt hur den kommer påverka.  :sad:
Loggat

kwidell

Hemsida
« Svara #473 skrivet: 2011.07.31 - 06:50:39 »

Jösses!  :rolleyes: jag var just inne och läste på kostdoktorns hemsida... den debatten kan verkligen spåra ur!  :rolleyes: tycker de flesta komentarstrådar börjar småvettigt men sedan spårar de ur och återgår till nån sorts pajkastning och "trycka ner alla som tycker olika" taktik?  :blink: förstår mig inte på det där?  :shake_head: ... men jag skyller delvis på att den sidan saknar de söta små smilysarna  :whistle: :flirting: :lol:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #474 skrivet: 2011.07.31 - 07:15:52 »

Jag fick spel där häromdan. Jag tror jag behöver ta ett sabbatsår igen och inte läsa svenska bloggar och forum. Utom vissa snälla förstås.  :flirting:

Det ger inget i varje fall. Det är inte där man får nya uppslag liksom.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #475 skrivet: 2011.07.31 - 10:06:29 »

jag bara läser där ibland. Det han lägger in och sen kanske några kommentarer men det står ju sällan något extra vettigt där. Har bättre saker för mig.  eller  :mad_viking: eller  :vovve: :dog-lick: eller  :strut: eller bara skriva här är nyttigare!
Loggat

idalinda
Extraterrestrial

Smörklickar: 41

Antal inlägg: 6909

« Svara #476 skrivet: 2011.07.31 - 15:43:54 »

jag bara läser där ibland. Det han lägger in och sen kanske några kommentarer men det står ju sällan något extra vettigt där. Har bättre saker för mig. 

Gör precis likadant jag med.
Loggat
Ninnan
Superhuman

Smörklickar: 16

Antal inlägg: 2504

« Svara #477 skrivet: 2011.07.31 - 21:53:44 »

Jag läste ditt "spel" men det var bra. Doc har tydligen respekt för vissa   :laugh:
Loggat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #478 skrivet: 2011.07.31 - 22:27:14 »

jahaaa, nu blir jag nyfiken, ik vilken tråd var det då?
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #479 skrivet: 2011.08.01 - 08:52:47 »

Nej, det var bara dumt. Egentligen kan man ju skylla sig själv som hänger där. Ingen anledning att demonstrera sin besvikelse över vad det har blivit av det hela liksom.
Loggat

Sidor: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 64   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544