Feta - ost |
<< < (5/13) > >> |
/LO: Vi säger grekisk, Värmlänningar säger ju Äva om Eva, så där kanske de säger gäkisk??? Men om jag får rätta till saker och ting lite så säger i alla fall jag mest turkisk, i alla fall om vi pratar om yoghurt... Är det ok att vi mobbas lite med dig, Ena? :lick: |
Ena: Citat från: /LO skrivet 2011.03.24 - 20:46:03 Vi säger grekisk, Värmlänningar säger ju Äva om Eva, så där kanske de säger gäkisk??? Men om jag får rätta till saker och ting lite så säger i alla fall jag mest turkisk, i alla fall om vi pratar om yoghurt... Är det ok att vi mobbas lite med dig, Ena? :lick: At your service madame. :worshippy: Det roliga är faktisk, att jag började med Turkisk men av någon anledning fick jag för mig att prova den Grekiska och tyckar den är mildare i smaken. Därför säger jag Gräkisk istället för Tyrkisk! :flirting: Och ja Corny. Jag bor någonstans i Västra Götaland. :lmao: |
hemul: Citat från: /LO skrivet 2011.03.24 - 20:46:03 Är det ok att vi mobbas lite med dig, Ena? :lick: Här frågar vi inte om lov! :boxing: :laugh: |
/LO: Citat från: hemul skrivet 2011.03.24 - 21:05:04 Citat från: /LO skrivet 2011.03.24 - 20:46:03 Är det ok att vi mobbas lite med dig, Ena? :lick: Här frågar vi inte om lov! :boxing: :laugh: Ok, chefen! Uppfattat! :worshippy: |
Ena: Så vänliga ni är. :tongue_wag: :biggrin1: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |