LCHF fasta
/LO:
Oj vad fort det går. Bra jobbat!
Tycker det låter som att du samlat på dig massa vätska! Men det kanske har en hel del att göra med havregryn och liknande.
idalinda:
Lo, jag varnade redan i början att detta kommer inte visa något rättvist.
Jag har samlat vätska med havren OCH mensen är på slutstampen,
så ett kilo försvinner alltid DÅ.
Men jag njuter av ledningen ändå :flirting:
/LO:
Jo man när jag gick i skolan var 2,8 mer än 1 och jag tror det gäller fortfarande! :flirting:
Jag vet inte vad som är rättvist eller orättvist. Jag tror du samlar mycket vätska av kolisarna du får i dig.
Hur ska vi göra för att få bort ditt sötsug? (att det kommer då och då är ju en sak, men du verkar slita stundligen).
Jag tror ju faktiskt att alla bär du stoppar i dig är en bov.
Här hemma har vi gjort till vana att äta hemgjord glass på bär och grädde till fika på helgen. Det är gott och vi klarar det både jag och maken (han är helt ur spår just nu, så han börjar få skärpa sig snart...). Men det är en eller två dagar i veckan. Inte mer. Aldrig efterrätt!
Vad säger du? Vad tror du triggar ditt sug?
idalinda:
Jag har faktiskt inte ens tänkt tanken att leva hela livet utan sötsug :lol:.
För att behålla vikten stabilt, har jag kunnat äta både 70%choklad, bär och mjölkprodukter
så som jag ville, käka LCHF-pannkaka/ plättor med jordgubbar och grädde halva sommaren.
För mig är problemet solklart jul och sommarsemester.
Då får jag för mig att när jag alltid har ätit dessa saker under denna tid, får jag göra det även nu.
DUMT.
Det är det som jag nu försöker prata mycket med mig själv om.
Det andra stora problemet nu är att jag tål inga mjölkprodukter, och måste då hitta på alternativa lösningar
för många rätter, avväga om jag vill äta havrebas med tillsatser eller avstå. Sånt.
Men Maken ligger ju bara 1,1 kg efter mig i tabellen....
Hur får du det till 2,8 - 1 ?
hemul:
Citat från: idalinda skrivet 2011.02.04 - 06:56:11
Jag fattar fortfarande inte vad Hemulen " truckar" men
Jag driver bara med dig. :flirting:
Trucka = truckflata. Båda är slang för en manhaftig lesbisk tjej som klär sig karligt och lite sjavigt, som en lastbilschaufför (truck driver). Om du tänker dig en rätt biffig brud med kort hår i saggiga jeans, t-shirt, svart skinnväst och tunga boots som går som en karl också. Så uppfattar jag det ivf.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida