Nying här inne
Monkan:
Välkommen hit! Jag kan tyvärr inte heller säga något klokt om LCHF och graviditet eftersom min yngsta var 5 när jag började med LCHF.
Corny:
:wave: och välkommen!
Jag vet inte heller något om LCHF och graviditet, men kan väl säga som så att jag tycker att man ska äta det man är sugen på under graviditeten. Är det enbart godis, så ska det självklart hållas inom rimlighetens gränser, men pasta och smörgåsar innehåller ju iaf lite nyttigheter, så det tycker jag absolut inte är helt fel. Dessutom går det snabbt och är enkelt att slänga ihop en relativt nyttig smörgås eller pastasås.
Fö kan jag tillägga att också jag är en stor broccolifantast! Det är en underbar grönsak. Den är vacker i färgen, smakar gott och är enkel att tillaga på olika sätt! :lol:
Tina:
Spännande med bebis, det ska bli kul att följa och välkommen hit.
kwidell:
Välkommen hit! :wave: :flowers: inte heller jag har någon erfarenhet av att vara gravid och äta LCHF.:sad: kanske inte så konstigt eftersom jag själv ännu inte har några små :baby_bed: :rollbaby: som kryper omkring. :flirting:
Fjällmor:
välkommen! :flowers:
Jag har varit gravid och ammat med lchf och ålt dit på kolisarna pga sjukhusvistelse under graviditet.
Jag hjälper till om jag kan, men alla är vi olika och måste hitta den väg just din kropp mår bra av.
:rollbaby: :bfeeding:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida