Kokostoppar
Sorla:
Nä, de vart ingen höjdare... Jag tror inte man ska försöka ersätta gamla godingar med nya osötade varianter. Man blir bara besviken. :shake_head:
hemul:
Hur var det, tålde du inget socker alls? För LITE socker och stevia funkar. Storleksordningen 1 tsk socker skulle nog räcka till den satsen.
Sorla:
Jag tål säkert mycket mer socker än vad jag frivilligt petar i mig just nu. Men jag gillar inte att bli vrålhugrig och darrig pga sockersug, så jag försöker undvika det så gott det går. Fast just nu, när det är semester och man blir bjuden på hembakt nästan varje dag är det svårt..... För att inte säga omöjligt att inte fuska en del. Ingen huvudvärk ännu, men som sagt, darrig och hungrig. :blink:
hemul:
Jag brukar fråga om jag får bryta av en liten bit. De brukar bli glada. Tror att de tänker att deras bulle är så frestande så att jag inte kan avstå HELT i varje fall. :lol:
Sorla:
Min taktik med. :lol: Men, som igår, blev faktiskt frestelsen för stor. Marängtårta med grädde och röda vinbär. :lick:
Jag ska testa att ha i en msk socker och stevia nästa gång. En annan sak. De blev jätte torra! Varför då? Då hade jag ändå i ett ägg mer, för mina var så små. JAg funderade på om det är sockret som binder vätskan. Kan det vara så?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida