örtsalt |
<< < (3/5) > >> |
idalinda: Då blir detta riktigt bra samarbete, jag presenterar grönsaker och du fixar recept :flirting: |
Corny: Idalinda, allvarligt talat, så var nästan allt som Lisbeth skrev med på den sidan som du kollade på också. Bara det att det var lite mer omständigt skrivet. Däremot fanns det ingen ugnstorkning på den sidan, och det är bra att kunna göra! Och sådant kan ju damen i vårt forum! För hon är ju grym! |
Lisbeth: Vidarebefodrar bara vad jag hittat på nätet ( Försöker inte ta åt mig äran att vara upphovskvinnan) eller testat själv. |
idalinda: Jag såg också att du hade tagit texten från sidan, jag menade inte bara denna text nu. Untan att du är rätt tyst av dig här annars, men sedan alltid när någon funderar något på receptvägar eller vill testa något , så är du på plats. Så jag uppfattar som så att du har ett genuint intresse för matlagning, så som jag har för mina odlingar. :inlove: |
idalinda: Nu finns blandade kryddor på köksbordet. Det blir oregano, citronoregano, persilja, lökblast, bladselleri lite libsticka, timjan, apelsintimjan, fänkålblad, salvia jag har en känsla att det blir en annan blandning senare på sommaren, då mer med vitlök och shiso, och visst basilikan glömde jag bort totalt nu och nu regnar det... hmm, man kunde blanda även frysta saker i blandningen eller hur ? Jag har ju frys basilika från förra sommaren. Om dom inte hinner med nu, så blir det mer av den varan på sensommaren. :nod-yes: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |