Mag eller tarmproblem

<< < (2/3) > >>

hemul:
Några veckor? Nästan ett halvår, skulle jag säga. Är du alltid lika pratsam?  :lol:

Skumt hörru. Det låter faktiskt som det jag hade. Men jag hade ju som sagt ätit så här ett par år innan det började och mitt blev dessutom bra efter en antibiotikakur (mot nåt annat)! Fast kistan är sig inte riktigt lik, men blir det mer och mer.

Äter du väldigt mycket fett? En del tål inte det. Nåt annat kan jag inte komma på.

Grattis till viktnedgången i varje fall!  :flowers:

kwidell:
Hejsan FatBoy  :wave: välkommen!  :flowers:

det där problemet har jag också mellan varven.. blir liksom ett väldigt rännande på muggen periodvis!  :redface: :fart:  .. kommer ihåg att både jag och maken åkte på just detta när vi lade om kosten till LCHF... för vår del så beror det troligen på för mycket fett... kroppen är inte van vid de mängder fett som plötsligt ingår i kosten... och gör sig av med överflödet!... så jag misstänker att det kan vara där som roten till ditt problem sitter också... sen 10-15 koppar kaffe gör nog inte saken bättre  :flirting:.. speciellt inte om du har rejäla skvättar grädde i!... 

men visst blir det jobbigt när det rinner som vatten tillslut  :redface: :nod-yes: får du liksom ont i magen samtidigt också?.. så där att du känner att tarmen arbetar i rekordfart och bara vill bli av med eländet?...

idalinda:
Och jag som är förstoppad jämt... jag försöker minska lite hårdost, kanske det hjälper mig.
och äventuellt dig med... mer ost för dig kanske?

Lisalotta:
ät bröd så blir du inte så lös i magen!!!

kwidell:
kan nog stämma.. men som LCHF:are eller i hans fall GI-0:are så ingår inte bröd bland det som spisas  :flirting: ja om det då inte är LowCarb bröd då förståss!  :lol: :lick:  :flirting:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida