hypo2 , nu har vi fått namnet på det !! |
<< < (2/4) > >> |
Bookia: Ah jo, vissa saker var säkert bättre förr. Jag har testat mig för hypotyreos och provet var helt normalt, enligt läkarna. Men jag fortfarande i princip alla symptom. :cry: |
hemul: Testade de bara TSH? Jag fattar inte vad de håller på med. Testerna är billiga (tror jag) och medicinen är billig. Sparar de nåt på att man springer där och gnäller och tar prover i decennier? Rimligtvis inte. Samhället i stort lär ju förlora rätt bra på det också med massor med sjukskivningar och andra problem. |
Bookia: Citat från: hemul skrivet 2010.04.12 - 18:14:19 Testade de bara TSH? Jag fattar inte vad de håller på med. Testerna är billiga (tror jag) och medicinen är billig. Sparar de nåt på att man springer där och gnäller och tar prover i decennier? Rimligtvis inte. Samhället i stort lär ju förlora rätt bra på det också med massor med sjukskivningar och andra problem. Jo, man tycker ju det. :glare: Har ingen aning vad de testade för exakt, standardtestet antar jag. Gick till VC, bad om att bli testat för hypotyreos, gav blod, fick hem svar att provet var normalt. |
hemul: TSH. :nod-yes: |
Fjällmor: Citat från: Bookia skrivet 2010.04.12 - 18:18:25 Citat från: hemul skrivet 2010.04.12 - 18:14:19 Testade de bara TSH? Jag fattar inte vad de håller på med. Testerna är billiga (tror jag) och medicinen är billig. Sparar de nåt på att man springer där och gnäller och tar prover i decennier? Rimligtvis inte. Samhället i stort lär ju förlora rätt bra på det också med massor med sjukskivningar och andra problem. Jo, man tycker ju det. :glare: Har ingen aning vad de testade för exakt, standardtestet antar jag. Gick till VC, bad om att bli testat för hypotyreos, gav blod, fick hem svar att provet var normalt. :wave: Jag med Har till och med rek av vc-läkare att testa regelbundet då jag har så många symptom. Men jag hamnar inom normal varje gång... |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |