Till rotfrukternas försvar
hemul:
Men vilken stor mustasch du fått, beritz! :surprised:
hemul:
http://www.kostdoktorn.se/colting-vinner-igen#comment-158115 :nod-yes:
Ekub:
yeahy :banana: Jag ÄLSKAR kålrot!! It´s the shit!! :crazy: Den var inte så farlig som jag trodde då :lol:
Palsternacka är juh jättegott att köra i ugnen med massa curry på :lol: I sig själv tycker jag inte att den smakar så jättemycket...
...håller med om att rotfrukter i ugn är supergott!! Vi brukar blanda potatis, lök (massa lök!! den blir söt och god i ugnen :blush: ), morot och ibland rödbetor samt paprika ibland fast den inte växer i jorden :lick: hela vitlöksklyftor kan vara gott i med, dem blir också söta :crazy: På med fett av ngt slag och krydda järnet!! :lol: This is also the shit!! :whink:
hemul:
Trodde du också att det innehöll massor med kolisar? Jäkla förtal av de underjordiska gudsgåvorna, det är vad det är! :angrywife:
Vet ni vad? När jag var och handlade hade de fläskben för första gången på flera år. Så nu står rimningslag och kallnar i kylen. Innan jag lägger mig ploppar jag i benen och i morrn blir det rotmos med rimmade fläskben! :yay:
beritz58:
Härligt med rotfrukter av alla de slag;-)
Hemul min mustasch är till för att hålla kolisarna från munnen.hehe :crazy: Snart får jag besök, av Fjällan: :lick:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida