Till rotfrukternas försvar

<< < (5/39) > >>

hemul:
Men vilken stor mustasch du fått, beritz! :surprised:

hemul:
http://www.kostdoktorn.se/colting-vinner-igen#comment-158115  :nod-yes:

Ekub:
yeahy :banana: Jag ÄLSKAR kålrot!! It´s the shit!!  :crazy: Den var inte så farlig som jag trodde då  :lol:

Palsternacka är juh jättegott att köra i ugnen med massa curry på  :lol: I sig själv tycker jag inte att den smakar så jättemycket...

...håller med om att rotfrukter i ugn är supergott!! Vi brukar blanda potatis, lök (massa lök!! den blir söt och god i ugnen  :blush: ), morot och ibland rödbetor samt paprika ibland fast den inte växer i jorden  :lick: hela vitlöksklyftor kan vara gott i med, dem blir också söta :crazy: På med fett av ngt slag och krydda järnet!!  :lol: This is also the shit!! :whink:

hemul:
Trodde du också att det innehöll massor med kolisar? Jäkla förtal av de underjordiska gudsgåvorna, det är vad det är!  :angrywife:

Vet ni vad? När jag var och handlade hade de fläskben för första gången på flera år. Så nu står rimningslag och kallnar i kylen. Innan jag lägger mig ploppar jag i benen och i morrn blir det rotmos med rimmade fläskben!  :yay:

beritz58:
Härligt med rotfrukter av alla de slag;-)
Hemul min mustasch är till för att hålla kolisarna från munnen.hehe :crazy: Snart får jag besök, av Fjällan: :lick:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida