Sorlas nolltolerans mot huvudvärk
hemul:
Men det är ju fuckin' bloody marvelous! :clapping:
Det forsätter alltså att bli bättre och bättre? Tolkar jag det rätt? Och appen, är det nåt som följde med medzen eller?
Sorla:
Japp, du har fattat helt rätt. Nu har jag tagit 3e dosen, om borde vara uppe i full effekt, vad jag förstår.
Appen heter Migrain Buddy. Den har jag använt i flera år. Så jag har bra koll på hur jag har mått migränmässigt.
hemul:
Du ser. Att registrera är nyckeln till allt! :lol1:
Fantastiskt att det funkar så bra. Du måste ju känna dig som om du fått ett nytt liv! :thumbsup:
Sorla:
Fast kalorier pallar jag inte. Rörelse och motion har jag också lagt ner. Blev bara en stress. Fast när jag börjar plugga vill jag kanske återuppta rörelsemätningen. Jag var tvungen att logga migränen för att ha en chans att minnas hur illa det verkligen var.
Men absolut. Det känns som att jag har fått livet åter. Jag är sjukt trött. Men det är nog utmattningen som visar sitt fula tryne.
hemul:
Mätte du all aktivitet? Det kan säkert bli jobbigt, stressigt nästan. Jag kör bara cyklingen. Och förut ett tag om jag gick långpromenader för motionens skull. Gå i skogen, städning, gräsklippning och sånt har jag aldrig haft koll på. Kanske måste börja höfta sånt om min graf ska bli rättvisande. Men DET verkar jobbigt. :crazy:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida