Nystart
<< < (12/13) > >>
hemul:
Vad har du för typ av jobb nu?

Jag tror det här blir bra för mig. Det är klart att man ska medicinera korrekt, men inte till priset av detta. Kanske blev för mycket på en gång bara. Iofs konstigt, höjningen var bara från 75 till 100 mg. Och jag tog inte ens det för jag ville äta upp de gamla så jag la till 1/2 varannan dag, 25% ökning istället för ordinerade 33%.
hemul:
Glömde säga att när jag slutade med joden blev problemen med torrhet i ögon och mun mycket värre. Så åtminstone den nyttan gör det.
hemul:
Japp. Andra dagen utan Levaxin och brainfoggen är borta. Fortfande en del dubbelslag, men inte i stort sett hela tiden som det varit. Har t.o.m. stordiskat och sånt skit och inte varit så där hängfärdigt trött. Vad är det där för djävulspiller egentligen? I morrn ska jag ivf ta min gamla dos, eller eventuellt halva. Får se.

Tog halv dos jod idag också och är inte lika torr i munnen. Ska ta det lite lugn med det tills jag känner mig helt som vanligt igen.
Sorla:
Du får lära doktorn hur det ska vara......  :tongue_wag:
hemul:
Nä, det går nog inte.  :shake_head:

Usch, den del säger ju att Levaxin kan göra mer skada än nytta. Tänk om det är så?
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida