Nystart
<< < (10/13) > >>
hemul:
Det kan ju vara annat också. D-vitamin kunde du absolut testa, om du inte redan gör det.

Sen är det ju så för mig att jag har lågkolhydratskost att tacka för det allra mesta. Vill inte missionera om det, men svängande blodsocker är ju verkligen något som kan göra en trött och håglös, för att inte tala om alla andra problem som överdivet kolhydratätande kan ge att man förstår det.
juanita:
Det kan ju vara annat också. D-vitamin kunde du absolut testa, om du inte redan gör det.

Sen är det ju så för mig att jag har lågkolhydratskost att tacka för det allra mesta. Vill inte missionera om det, men svängande blodsocker är ju verkligen något som kan göra en trött och håglös, för att inte tala om alla andra problem som överdivet kolhydratätande kan ge att man förstår det.

Har ätit LCHF sen i somras, D-vitamin har testat, men äter jättemycket fet fisk, o hade så högt kalcium att det kanske skulle bli för mycket att även äta D-vitamin. Men har ätit till och från från december till april. Skulle gärna vilja att lchf kan hjälpa meg med detta så att jag slipper medicinera. Med tiden kanske det blir bättre?
hemul:
Har du inte märkt något positivt av kosten?  :sad:
juanita:
Joda, men kosten kom först och undran om sköldkörteln kom sen. Jag har aldrig tänkt på det förut, så jag kanske vart hypokondriker av att läsa om det. AD tyckte provsvaren såg ok ut.
hemul:
Men det här med att du känner dig trött och oföretagsam, har det påverkats något av kosten då? Tappade du förresten hår innan du började lowcarba också?
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida