Nystart |
<< < (7/13) > >> |
hemul: Tuffing! Häftigt att du är piggare. :smile: |
hemul: Nu är jag tämligen säker på att jag är piggare. Har överskottsenergi, så där som man hade i början efter kostomläggningen. Har till och med börjat lära mig touch typing och får inte nog av de minst sagt enformiga lektionerna. :lick: Om det är joden eller D-vitaminet kan jag ju inte veta, men jag tror att det är mest joden. D hade jag ju trots allt ätit rätt länge, även om en annan sort och en lägre dos. Troligast är kanske att det är båda. Jag tänker nog inte experimentera för att finna ut det. :tongue: |
Tina: Va kul, grattis! Jag är också piggar och har mer ork tycker jag. |
hemul: Nu städar jag min f.d. klädkammare senare mörkrum och tillslut skräpförråd. Det var fullt upp till taket med skit och har så varit i 10 år. Har väl vräkt in grejer där när det varit kris och jag har fått lov att ilstäda andra gömmor p.g.a. hantverkare eller liknande. Det har känts oöverstigligt att ta i tu med det där. Jag springer ju inte så lätt upp och ner för trappen, så skräpet får bäras ut i etapper vilket gjort att det känts som det inte ens är nån idé att börja. Nu river jag ut ett par kassar varje dag och kollar igenom om nåt ska sparas. Snart är det klart. Det låter kanske konstigt med skräpgömmor, men när man knappt orkar gå mellan spisen, sängen och toan i många år och inte ens klarat den dagliga städningen, då blir det så där. Sen när man är bättre så tar det tid innan hjärnan fattar att det kanske inte är helt oöverstigligt svårt längre och att det faktiskt går att göra nånting åt om man tar det pö om pö. :shy: |
Sorla: :clapping: Härligt att orken och lusten sammanfaller till att rensa! Grattis!! :flowers: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |