Vill ha!
<< < (2/3) > >>
skogsstjrna:
Citat från: hemul skrivet 2008.01.22 - 22:16:01

Jag googlade lite på den häromnatten och det verkar faktiskt som många tycker den suger. Den har bara två portar. 1 USB och en vad-det-nu-var, ingen ethernetport... Men assnygg är den!  :biggrin1:

firewire?

Jo, man måste ju ha nån usb-hubb i en klump vid sidan om för alla pryttlar, och då förtas ju elegansen lite. Men kool om man är mycket ute på stan med sin dator, surfar på kafé och så.  :flirting:
hemul:
Tycker att förutom utseendet så verkar vikten ruskigt lockande. De flesta bärbara väger ju ändå en bit.
idalinda:
System 32 kan vara tyst med sin ettårgammal burk  :club:
Nu är det så att vi vuxna behöver en burk som fungerar gnisselfritt .
Du står just nu näst sist på en nydatorkön i denna familj  :tongue:
System32:
Citat från: idalinda skrivet 2008.01.23 - 23:30:20

System 32 kan vara tyst med sin ettårgammal burk  :club:

Nehe! :tongue:
Det dröjer nog inte särskilt lång tid tills jag ska ha ett nytt grafikkort!

Citat från: hemul skrivet 2008.01.22 - 22:16:01

Jag googlade lite på den häromnatten och det verkar faktiskt som många tycker den suger. Den har bara två portar. 1 USB och en vad-det-nu-var, ingen ethernetport... Men assnygg är den!  :biggrin1:

Märkte det jag med  :sad:
Och dessutom så är den inte världens billigaste  :lol: men ja det är ju en Mac (kvalite kostar)
hemul:
Jag har ju nästan sprillans dator, jag. Borde väl vara nöjd med den, men drömma kan man ju få.  :shy: Jag var även helsugen på den där handvevade u-landsdatorn som ser ut som en grön groda ett tag. Pratade t.o.m med en bekant i amerika när de hade en drive i julas och lät allmänheten i nordamerika köpa.  :lol:
http://www.olpc.com/
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida