Vill ha! |
<< < (2/3) > >> |
skogsstjrna: Citat från: hemul skrivet 2008.01.22 - 22:16:01 Jag googlade lite på den häromnatten och det verkar faktiskt som många tycker den suger. Den har bara två portar. 1 USB och en vad-det-nu-var, ingen ethernetport... Men assnygg är den! :biggrin1: firewire? Jo, man måste ju ha nån usb-hubb i en klump vid sidan om för alla pryttlar, och då förtas ju elegansen lite. Men kool om man är mycket ute på stan med sin dator, surfar på kafé och så. :flirting: |
hemul: Tycker att förutom utseendet så verkar vikten ruskigt lockande. De flesta bärbara väger ju ändå en bit. |
idalinda: System 32 kan vara tyst med sin ettårgammal burk :club: Nu är det så att vi vuxna behöver en burk som fungerar gnisselfritt . Du står just nu näst sist på en nydatorkön i denna familj :tongue: |
System32: Citat från: idalinda skrivet 2008.01.23 - 23:30:20 System 32 kan vara tyst med sin ettårgammal burk :club: Nehe! :tongue: Det dröjer nog inte särskilt lång tid tills jag ska ha ett nytt grafikkort! Citat från: hemul skrivet 2008.01.22 - 22:16:01 Jag googlade lite på den häromnatten och det verkar faktiskt som många tycker den suger. Den har bara två portar. 1 USB och en vad-det-nu-var, ingen ethernetport... Men assnygg är den! :biggrin1: Märkte det jag med :sad: Och dessutom så är den inte världens billigaste :lol: men ja det är ju en Mac (kvalite kostar) |
hemul: Jag har ju nästan sprillans dator, jag. Borde väl vara nöjd med den, men drömma kan man ju få. :shy: Jag var även helsugen på den där handvevade u-landsdatorn som ser ut som en grön groda ett tag. Pratade t.o.m med en bekant i amerika när de hade en drive i julas och lät allmänheten i nordamerika köpa. :lol: http://www.olpc.com/ |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |